Оновлений порядок погодження реклами в Києві: що треба знати про штучні перешкоди - MCA Group
Оновлений порядок погодження реклами в Києві: що треба знати про штучні перешкоди
8 Липня, 2020
Чому дратує реклама? - MCA Group
Чому дратує реклама?
13 Серпня, 2020
Оновлений порядок погодження реклами в Києві: що треба знати про штучні перешкоди - MCA Group
Оновлений порядок погодження реклами в Києві: що треба знати про штучні перешкоди
8 Липня, 2020
Чому дратує реклама? - MCA Group
Чому дратує реклама?
13 Серпня, 2020

Отримання дозволу
на рекламу в Києві:
що потрібно знати


Реклама має бути узаконеною – це аксіома. Процес отримання дозволу на рекламу у Києві займає певний час і передбачає проходження кількох обов’язкових етапів, прописаних у відповідних положеннях. Про що треба знати, як обійти закони та чи варто це робити?

Чи можна обійтися без дозволу?

Перед отриманням дозволу на рекламу треба ретельно вивчити правову базу, яка регулює узаконення вивісок. Мова йде про кілька вагомих документів:

  • Закон України «Про рекламу»;
  • Постанову Кабінету міністрів України «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами»;
  • «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві» від 20.04.2017 р.

Розібратися в них нелегко: треба вміти читати «між рядків», інколи – шукати роз’яснення деяких моментів у додаткових документах. У жовтні 2019 року, після внесення змін до основного документу, процес став більш прозорим, плюс до всього – інформаційні вивіски отримали більше повноважень.

Отже, підготуйтеся до «нестиковок», через які отримання дозволу на монтаж конструкції може здатися важкою, довготривалою і навіть непосильною задачею. Саме через безліч нюансів, на які далеко не всі звертають увагу, в Києві щорічно демонтують десятки рекламоносіїв, встановлених з порушеннями різних рівнів. Щоб не стати частиною цієї безрадісної статистики, будьте обережні з нюансами або довірте справу професіоналам, які точно знають, як «поводитися» із неоднозначними моментами.

Питання, яке цікавить багатьох, – чи є способи обійти правила та не оформлювати дозвіл на рекламу. Практично ні: все, що виходить за межі інформаційних табличок з даними про найменування та режим роботи, підлягає узаконенню. В іншому випадку ви отримаєте бомбу уповільненої дії, що рано чи пізно вибухне, і від дорогої рекламної вивіски залишиться порожнє місце – в самому прямому розумінні.

Чиї підписи потрібні?

Якщо ви вперше маєте справу з узгодженням зовнішньої реклами в Києві, підготуйтеся до знайомства і подальшого спілкування із різними виконавчими органами. Їхній перелік буде відрізнятися в залежності від місця знаходження будинку, його особливостей, статусу та інших факторів. До нього можуть входити:

  • КП «Київреклама»,
  • Головне управління реклами при КМДА,
  • Головне управління містобудування та архітектури,
  • Департамент міського благоустрою,
  • Державтоінспекція,
  • Головне управління охорони культурної спадщини,
  • Власники території чи об’єкта.

На жаль, заздалегідь передбачити всі нюанси бюрократичної подорожі неможливо, і штучні перепони тут мають місце. Ось яскравий приклад: перелік необхідних для отримання адміністративної послуги документів не передбачає подання паспорту фасаду в тій частині, де буде реклама, але без нього отримати дозвіл не вийде. Захищати свої права в суді або покірно виконувати вимоги – обирати вам.

І трішки про документи. Дозвіл на рекламу надає Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської держадміністрації, куди треба звертатися з повним пакетом документів із врахуванням особливостей конкретного випадку. Важлива порада: на кожному етапі перевіряйте грамотність оформлення «паперів»: навіть маленька помилка, в тому числі і пунктуаційна, пізніше може стати причиною відмови в отриманні дозволу на рекламу.

Як забезпечити собі позитивний результат?

У видачі дозволів на розміщення реклами нерідко відмовляють – це правда. Окрім незначних, прикрих помилок в документах, причиною негативного рішення можуть стати виявлення недостовірної інформації (не ризикуйте!), неповний пакет документів (будьте уважні!), результати експертиз, технічних оцінок (підготуйтесь ретельно!).

Насправді, труднощів можна уникнути. Як? Звертайтеся до перевірених, досвідчених спеціалістів, які візьмуть на себе усі етапи отримання дозволу на рекламу та забезпечать спокій на весь час її офіційної дії. Доведено!